چرا در و پنجره upvc خریداری کنیم؟

درها و پنجره‌ها فقط یک وسیله تهویه یا محل ورود و خروج در خانه نیستند. طراحی درست آنها به عنوان منظره ای از فضای داخلی خانه، دکور و صحنه ای بسیار زیبا را طراحی می‌کند. اکنون تعداد زیادی از افراد در حال انتخاب درب و پنجره upvc برای ساختمان‌های خود چه تجاری و یا مسکونی هستند. نمایی که upvc نه تنها به دکور و زیبایی خانه یا محل کار شما می‌بخشد، بلکه دوام و ماندگاری آن را نیز می‌افزاید و حتی باعث تنوع نیز می‌شود.

upvc چیست؟

upvc مخفف پلی وینیل کلرید غیرپلاستیک است و همچنین از بهترین ویژگی‌های این نوع می‌توان به  سفت و محکم بودن آن اشاره کرد. محبوبیت آن در صنعت ساخت و ساز می‌تواند با پایداری و دوام مواد مرتبط باشد که از مهمترین و بهترین ویژگی‌های این نوع درب و پنجره هست. به دلیل عدم وجود پلاستیک (بدون پلاستیک) ، upvc دارای خواصی از جمله استحکام و عایق بالاتر است. در سال‌های اخیر، upvc در هر نوع فضای داخلی، چه مدرن و چه سنتی، به یک انتخاب محبوب میان درب‌ها و پنجره‌ها تبدیل شده است. این ماده نسبت به سایر مواد مانند آلومینیوم و چوب فواید زیادی دارد.

ما به شما ۱۰ دلیل برتر برای جایگزینی چوب و آلومینیوم با درب و پنجره upvc را برای شما بیان می‌کنیم:

۱. درب و پنجره upvc نیازی به مراقبت خاصی ندارد

در میان تمام مزایای استفاده از درب‌ها و پنجره‌های upvc، سهولت نگهداری از آن یکی از برترین مزایای این نوع درب و پنجره هست! در زندگی پر مشغله امروزی، جایی که همه به دنبال کالایی که کمتر نیاز به  تعمیر و نگهداری می‌گردند، پنجره ها و درب upvc در هر ده سال نیاز به تعمیر و بازیابی دارند، این در حالی است که رقیب چوبی خود هر دو سال نیاز به تعمیر دارد و همچنین هر پنج سال نیاز به براق شدن دارد. آنها همچنین از موریانه مقاوم هستند. فریم ( قاب ) درب‌ها و  پنجره‌های  upvc را می توان با استفاده از یک تمیز کننده خانگی که از صابون مایع ساخته شده است، به راحتی تمیز کرد. سطوح صاف آنها به راحتی تمیز می‌شوند و مواد سازنده آن در برابر آب و هوا مقاوم هستند.

۲. آنها از نظر انرژی بسیار موثر و ذخیره کننده هستند

پنجره‌های upvc بسیار بهتر از شیشه‌های معمولی عایق بندی شده اند. این بدان معنی است که آنها در کاهش حرارت وحفظ دمای خنک در یک فضا بسیار مؤثر هستند. با پتانسیل بالاتری برای صرفه جویی در مصرف انرژی، این نوع  upvc محبوب برای پنجره‌ها، در خانه ها و همچنین آپارتمان ها بسیار مناسب است. تحقیقات ثابت کرده است که این نوع از شیشه‌های عایق تا ۳ برابر در صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به شیشه‌های معمولی مؤثرتر و بهتر هستند.

۳. آنها قول دوام و پایداری می دهند

پس از تعمیر و نگهداری آسان، برترین ویژگی آنها دوام و پایداری آنها است! در حالی که همه به دنبال راه حل‌های آسان برای نگهداری هستند، اما هنوز دوام و پایداری را از درب و پنجره می‌خواهند. درب‌ها و پنجره‌های upvc فقط از لحاظ کارایی مفید نیستند، بلکه گزینه ای مقاوم و برخوردار از پایداری طولانی مدت نیز هستند. بر خلاف درها و پنجره‌های چوبی و آهنی، این‌ها می‌توانند تا ۵۰ سال باقی بمانند و یا حتی عمر طولانی تری نیز داشته باشند، درحالی که کارایی خود را از دست نداده اند. پنجره‌هایی که  مقاوم در برابر آب و هوا و همچنین مقاوم در برابر انقباض هستند، ویژگی فراتر از دوام را برخوردارهستند. آنها یک سرمایه گذاری هستند که به طور مستقیم از ارزش املاک و دارایی ها حفاظت و قدردانی می‌کنند.

۴. درب ها و پنجره های upvc کم کردن هزینه ها را نیز به دنبال دارد

فریم (قاب‌های) upvc در مقایسه با چوب و آلومینیوم یک گزینه مقرون به صرفه است. در حالی که فریم‌های چوبی می‌توانند بین ۲۰ تا ۳۰ درصد بالاتر از نمونه های upvc باشند، آلومینیوم می‌تواند حتی از چوب هم گران‌تر باشد. انتخاب درها و پنجره های upvc، در کل سود قابل توجهی خواهد داشت و مقدار هزینه شما را نیز کم می‌کند.

۵. در کاهش هزینه‌های جانبی بسیار مفید و سودمند هستند

انتخاب گزینه‌های upvc فقط در ابتدا سود خرید کمتر نسبت به سایر اجناس را نمی‌دهد، بلکه در طولانی مدت دارای مزایای کاهش هزینه‌های جانبی را نیز دارا می‌باشد. از آنجا که آنها حدود ۵۰ سال به هیچ گونه تعمیر و نگهداری نیاز ندارند و همچنین گزینه ای برای صرفه جویی در مصرف انرژی هستند، به کاهش هزینه‌ها در طولانی مدت نیز کمک می‌کند. جدا از کم کردن هزینه نگهداری منظم، آنها همچنین در صرفه جویی در هزینه‌هایی از قبیل آلودگی موریانه، پیچ و تاب برداشتن یا پوسیدگی جدا هستند و نیازی به نگهداری از این نمونه از مشکلات نیستند.

۶. استفاده از upvc گزینه ای مناسب برای محیط زیست است

اکنون بیشتر و بیشتر افراد از محیط خود مراقبت می‌کنند و برای انتخاب گزینه‌های مفید برای محیط زیست تلاش قابل توجهی می‌کنند. و این جا است که انتخاب‌های upvc امتیاز برتر و مثبتی را از این لحاظ کسب می‌کنند. اینها کاملاً قابل بازیافت، ۱۰۰٪ بدون سرب هستند که در عوض از چندین منبع محافظت می‌کنند. جدای از مزیت بازیافت، عمرطولانی و عدم نیاز به نگهداری، پروفیل uPVC در حفظ تعادل اکولوژیکی نیز به محیط کمک می‌کند. آنها همچنین در مقایسه با سایر گزینه ها از قبیل چوب یا آلومینیوم انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند.

۷. آنها میزان امنیت بیشتری را ارائه می دهند

استحکام و دوام درها و پنجره های upvc از لایه ای از فولاد گالوانیزه و ویژگی ضد کوبی آن ناشی از ان لایه است. این بدان معنی است که این درها و پنجره ها به راحتی قابل شکستن نیستند و نمی توان آنها را با استفاده از قدرت و زور مانند پنجره یا درب چوبی باز کرد. این امر سطح دیگری از امنیت و ارامش را برای خانه ها به ارمغان می آورد.

۸- درب‌ها و پنجره های upvc ضد آب و مقاوم در برابر هوا هستند

بر خلاف چوب که در فصل بارندگی  آسیب پذیر است، درها و پنجره‌های upvc ضد آب هستند و از نظر آب و هوای مختلف شهر ها بی تأثیر و مقاوم باقی می‌مانند. شکل و اندازه گیری اصلی آنها سالها دست نخورده و در شکل اصلی و اولیه باقی می‌ماند. به همین دلیل آن را به عنوان گزینه ای با دوام و همچنین مقاوم در نظر گرفته اند. یکی از مهمترین مزایای این نوع از درب و پنجره ها جدید و نو به نظر رسیدن انها در دراز مدت است، طوری که پس از سال ها استفاده از آنها بازهم جدید و نو به نظر می‌رسند.

۹. upvc خنثی است و در نتیجه بی خطر است

مواد سازنده upvc مقاوم در برابر آتش است و آن را خاموش می‌کند و این بدان معنی است که آنها مانع از انتشار آتش در یک منطقه بسته و محصور می‌شوند. همچنین آنها را به گزینه ای مطمئن و امن تبدیل می‌کند.

۱۰. درب و پنجره های upvc ضد صدا هستند

به غیر از شیشه عایق، درها و پنجره‌های upvc از سیستم دو مهره ای استفاده می‌کنند. این می تواند به طور چشمگیری سر و صدا را کاهش داده و محلی برای محافظت از صدا ایجاد کند. درها و پنجره های upvc همچنین در برابر بادهای شدید مقاوم هستند و آنها را به گزینه ای مناسب برای خانه‌هایی که در ساحل و یا آپارتمان‌هایی که در یک ساختمان مرتفع واقع شده اند، تبدیل می‌کند. درها و پنجره‌ها از فریم‌های داخلی که از فولاد گالوانیزه تقویت شده ساخته می‌شوند، مقاومت می‌کنند. شما می‌توانید دلایل خود را برای انتخاب upvc از جمله: خاصیت مقاوم و مستحکم بودن آن، ویژگی قطع سر و صدا یا صرفاً مقرون به صرفه بودن داشته باشید، اما مطمئناً ارزش دل کندن از درب ها و پنجره‌های قدیمی را دارد که سالها از آنها استفاده می‌شود.

نظر خود را وارد کنید