ویژگی های برتر upvc

ممکن است شما از PVC یا پلی وینیل کلرید، نوعی پلاستیک بسیار معمول و قابل انعطاف که در همه چیز از عایق کابل گرفته تا لباس مشاهده می‌شود، شنیده باشید. اما آیا شما نوع سخت و بادوام PVC ، upvc را دیده اید؟

upvc بسیار سخت تر از PVC است و آن را به عنوان یک ماده عالی برای صنعت ساخت و ساز تبدیل می کند.در واقع، upvc یک ماده محبوب برای فریم های پنجره و درب است. آیا می خواهید بدانید که چرا افراد زیادی خواهان پنجره ها و درهای upvc هستند؟ بخوانید تا متوجه شوید.

ویژگی های برتر upvc به عنوان یک ماده


• در دمای گرم پیچیده نمی شود
• قابل بازیافت
• ماندگار و با دوام
• در برابر فرسایش شیمیایی مقاوم است
•ساده در نگهداری
• مقرون به صرفه

چرا فریم های در و پنجره upvc مورد توجه مردم قرار گرفته؟

پس انواع درب و پنجره upvc چیست؟ چه چیزی آن را به عنوان ماده ایده آل برای این فریم ها تبدیل کرده است؟ خانه‌های اروپایی برای چندین دهه فریم های پنجره و درب یو پی وی سی را استفاده کرده اند و کیفیت عالی عایق پلاستیکی این فلز را نسبت به فلز مشاهده می کرده اند. در اینجا فقط چند دلیل وجود دارد که منازل کشورمان همچنین می توانند از نصب پنجره ها و درهای upvc بهره مند شوند (و سرانجام وسواس را با قاب های آلومینیومی به مراتب کمتر کنند!).

مقاوم در برابر آب و هوا

فریم درها و پنجره یو پی وی سی فوق العاده مقاوم در برابر باد ، باران ، زنگ زدگی ، پوسیدگی و فرسایش شیمیایی هستند.

upvc دارای رطوبت نخواهد بود.در تابستان های گرم کشورمان تاب بر نمی دارد، لایه های ان نیز از بین نخواهد رفت، شرکت نوعی از  ما پروفیل های upvc را طراحی و آزمایش کرده است که می تواند در مقابل نیروی باد طوفان مقاومت کند! درها و پنجره های upvc سطح امنیت قابل توجهی را به ساختمان ها می افزاید.

نگهداری اسان

آستانه پنجره با کمترین تعمیر یک مزیت بزرگ برای خانه ها ، ادارات و ساختمان های تجاری است. این واقعیت که upvc در برابر مشکلات آزار دهنده مانند زنگ زدگی ، پوسیدگی و آب غیرقابل نفوذ است به این معنی است که این آسترهای پنجره اغلب نیازی به تمیز کردن ندارند. برای جلوگیری از رشد باکتریها یا جلوگیری از بروز واکنشهای شیمیایی، مانند مضرات چوب و آلومینیوم ، نیازی به پوشاندن آنها با مواد مخصوص نیست. تمام آنچه شما نیازدارید یک اسفنج و یک سطل آب گرم و صابون برای از بین بردن گرد و غبار و خاک است!

ماندگار

پروفیل های پنجره و درهای upvc به دلیل سفتی و دوام این پلاستیک سفت و سخت عمر بالایی دارند. پروفیل های پنجره و درب یو پی وی سی شرکت ما  به گونه ای طراحی شده اند که رنگ و لعاب رنگ خود را در سرارعمر محصول حفظ کنند. upvc شرکت ما در دماهای سخت آزمایش می شود تا اطمینان حاصل شود که محو شدن به دلیل تابش خورشیدی رخ نمی دهد.

صرفه جویی در انرژی

در نهایت، و از همه مهمتر برای بسیاری از خانه داران و مشاغل، قاب های پنجره upvc به طور چشمگیری بهره وری انرژی خانه شما را افزایش می دهد. upvc عایق فوق العاده ای است که به واحد کلی پنجره شما کمک می کند تا ساختمان شما در تابستان سرد و در زمستان گرم شود. پروفایل های upvc برخلاف قاب های آلومینیومی، گرما را انجام نمی‌دهند، بنابراین از ورود درجه حرارت بالا به خانه شما در ماههای گرم جلوگیری می کنند. این بدان معنی است که تهویه مطبوع شما لازم نیست به سختی کار کند تا ساختمان شما خنک شود. هنگامی که قاب های پنجره upvc با لعاب دوگانه ترکیب می‌شوند، ممکن است متوجه شوید که به سختی لازم است سیستم تهویه خود را روشن کنید! قاب های پنجره upvc می‌توانند قبض برق شما را به طور چشمگیری کاهش دهند و این هم برای کاهش هزینه و هم برای محیط زیست مناسب است! در نهایت شرکت ما ازمایش های خاصی را طراحی کرده که درب ها و پنجره های uPVC مناسب با شرایط کشورمان تولید کند که از هر گونه نقص و ایرادی دوری کند، و از همه مهمتر رضایت خاص خریداران عزیز را جلب کند.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

نظر خود را وارد کنید